ماجراجوییمجموعه پرسی جکسون و خدایان یونانی

دانلود رمان آخرین المپی جلد پنجم مجموعه پرسی جکسون و خدایان یونان pdf از ریک ریوردن با لینک مستقیم

دانلود رمان آخرین المپی جلد پنجم مجموعه پرسی جکسون و خدایان یونان pdf از ریک ریوردن

دانلود رمان آخرین المپی  جلد پنجم مجموعه پرسی جکسون و خدایان یونان از ریک ریوردن با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

کرونوس به طور کامل بدن لوک را تسخیر کرده است و ارتش تایتان های خود را جمع آوری کرده خدایان در حال مبارزه با تایفون هستند و دورگه ها و وستا باید از نیویورک و ساختمان امپایر استیت محافظت کنند. مبارزه بین پرس جکسون رویین تن و لوک ادامه پیدا می کند.

خلاصه رمان آخرین المپی جلد پنجم مجموعه پرسی جکسون و خدایان یونان

انتهاي دنيا وقتي شروع شد كه يك اسب بالدار بر روي كاپوت ماشينم فرود آمد. تا آن موقع، داشتم بعد از ظهري  عالي را سپري مي كردم. اساساً، نبايد رانندگي مي كردم، چون تا هفته ي بعد شانزده ساله نمي شدم، اما مادرم و  ناپدري ام، پال، من و ريچل را به يك كشيدگي خصوصي از ساحل در سواحل جنوبي آورده بودند، و پل اجازه داده بود

براي يك گشت و گذار كوچك، پريوسش  را قرض كنم. حالا، ميدونم داريد در مورد چي فكر مي كنيد، واي اين واقعاً از بي ملاحظه گي اونه، بله، بله، بله.
اما پل مرا كاملاً خوب مي شناسد. او ديده بود كه هيولاها را تكه تكه مي كنم و از ساختمان هاي منفجر شده ي  مدارس بيرون مي پرم، براي همين احتمالاً متوجه شده بود كه راه بردن يك ماشين براي چند صد يارد، واقعاً  خطرناكترين كاري نيست كه تا حالا انجام داده ام.

 

اطلاعات رمان آخرین المپی

نام رمان : آخرین المپی
نویسنده رمان : ریک ریوردن
ژانر رمان : ماجراجویی
ملیت رمان : خارجی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا