رمان عاشقانه

دانلود رمان حس مات pdf از دلارا دشت بهشت با لینک مستقیم

دانلود رمان حس مات pdf از دلارا دشت بهشت

دانلود رمان حس مات از دلارا دشت بهشت با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

داستان درباره سه خواهره که در کودکی مادرشون رو از دست دادن.پسر دوست پدرشان هم بعد از مرگ پدر و مادرش با اونها زندگی میکنه ابتدا یلدا یکی از دختر ها عاشق فرزین میشه و داستان به رسوایی میرسه اما فرزین راضی به ازدواج نیست و بعد خواهر دوم یاسمین به فرزین دل میبازه که باز هم ناکام میمونه و ازدواج میکنه …

خلاصه رمان حس مات

چه بود با هم رمان مي نوشتيم و لازم بود هواي همديگر را داشته باشيم. به در اتاقم ضربه خورد و قبل از اينکه جوابي بدهم گلناز سرش را داخل آورد. بي حوصله به او زل زدم و او در حالي که موهاي خرمايي اش را که از پدرش به ارث برده بود به پشت گوش هايش مي راند گفت: – خاله، مامان يلدام مي گه بگير بخواب فردا صبح خواب نموني. اخم کردم: – باشه. حاال برو.

اتفاق ها افتاده بود. آتیش ها سوزونده شده بود و همه چیز ظاهرا خاکستر شده بود. تا این که دبیر فیزیک با تجربه ی شهر ماه دوم سال تحصیلی فوت کرد و کلاس هاش بین دبیرهای دیگه تقسیم شد. دبیرهای با سابقه تر کلاس های مهم تر مثل پیش دانشگاهی و سال سوم رو برداشتن و کلاس های اول و دوم خودشون و اول و دوم دبیر فوت شده بین یکی دو دبیر جوان تر تقسیم شد. دختر قصه ی ما هم که با پارتی به زور تو آموزش و پرورش جا داده شده بود بهش پنج تا کلاس رسید. یکی توی مدرسه دولتی و چهار تا توی مدرسه غیر انتفاعی!

اطلاعات رمان حس مات

نام رمان : حس مات
نویسنده رمان : دلارا دشت بهشت
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 305
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا