برگزیده هارمان ترسناک

دانلود رمان انجمن شاعران مرده pdf از ن.ه.کلاین بام و تام شولمن با لینک مستقیم

دانلود رمان انجمن شاعران مرده pdf از ن.ه.کلاین بام و تام شولمن

دانلود رمان انجمن شاعران مرده از ن.ه.کلاین بام و تام شولمن با فرمت های pdf، اندروید،آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

داستان درباره ی معلّمی به اسم جان کیتینگ هستش که در اولین جلسه تدریس نشان می ده که روشی نو و متفاوت با شیوه قدیمی مدرسه شبانه روزی بولتون داره. بچه های کلاس با تحقیق دربارهٔ آقای کیتینگ می‌فهمند او در جوانی در همین کالج محفلی را اداره می‌کرده به نام محفل شاعران مرده ,هفت نفر از شاگردانش تصمیم می‌گیرند این محفل را دوباره به را بیندازند. اما با اتفاقاتی که در اینده رخ می دهد اعضای انجمن مجبور به امضای حکمی می شوند که ….

 خلاصه رمان انجمن شاعران مرده 

نخستین ترجمه این کتاب حدود هشت سال پیش منتشر شد و به رغم پخش نامناسب آن در مدت نسبتاً کوتاهی
نایاب گردید اما امکان چاپ بعدي آن تا این زمان فراهم نیامد. آن هنگام که سخت تحت تاثیر فیلم poets dead society ساخته پیتر ویر قرار گرفته بودم، از دوستی خواستم که فیلمنامه – یا احیاناً رمان آن را از خارج برایم تهیه کند… کتاب را خواندم به همان زیبایی بود و وسوسه ترجمه اش تمام وجودم را فرا گرفت.

موضوع را با ناشري در میان گذاشتم و او نیز استقبال کرد اما از آنجا که بر انتشار هر چه سریعتر آن تاکید ورزید، و حجم کارهاي من مانع از این تسریع میشد، ناشر همکاري مترجم دیگري – سرکار خانم ماهرخ دبیري را پیشنهاد کرد. قرار شد که ترجمه اشعار کتاب را خود شخصاً انجام دهم و کل متن را نیز بازبینی، مقابله و ویرایش کنم. حاصل ترجمه با آنکه ایشان از هیچ لطفی فروگذار نکردند، شاید به خاطر همان تعجیل بیش از حد، چنان نشد که انتظارش را داشتم.

اطلاعات رمان رمان انجمن شاعران مرده

نام رمان : رمان انجمن شاعران مرده
نویسنده رمان : ن.ه.کلاین بام و تام شولمن
ژانر رمان : ترسناک
ملیت رمان : خارجی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 166
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا