رمان عاشقانه

دانلود رمان عطر خیال pdf از لیلا نوروزی با لینک مستقیم

دانلود رمان عطر خیال pdf از لیلا نوروزی

دانلود رمان عطر خیال از لیلا نوروزی با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

ترانه، دخترِ خانواده‌ی محترم و آبرومندیست که در یکی از شهرهای کوچک ساحلی زندگی می‌کند. خانواده‌ای که برخلاف ظاهر موجه‌ش به شدت به زن سالاری و تبعیض دچار است؛ تاجایی که خلا قدرت و نقش پدر در تصمیمات خانواده، در نوجوانی باعث دلبستن او به مردِجوان خانه‌ی روبرویی می‌شود. وکیل جوانی که بعد از مرگِ مشکوکِ پدرش سرپرست خانواده‌اش است. هر چه گذشت سال‌ها بامداد را بیش‌تر برای ترانه بعید می‌کند، احساسش به او ناب‌تر و بزرگ‌تر می‌شود، تاجایی که تمام روح و قلبش تقدیم به عشق پنهان او می‌شود. و درست در بزنگاه زندگی‌ و در تنگنای اصرار مادرش برای ازدواج با پسردوستش، با خواستگاری ناگهانی بامداد و دلیل پنهانش مواجه می‌شود و این آغاز ماجراست…

خلاصه رمان عطر خیال

با شنیدن جمله ی راننده و دیدن تصویر ِ نمادِ آشنای میدان مقابل دیدم،دستی که روی پاهایم قرار داشت، مشت شد و لبهایم بیشتر از قبل روی هم فشرده شد . سرم را به آرامی برای راننده که بی طاقت منتظر پیاده شدنم بود تکان دادم با تشکری که گفتم از ماشین خارج شدم . حس آسفالت داغ زیر پاهایم همزمان شد با پیچیدن بوی شوری دریا در بینی ام، که نسیم ساحلی آن را از خیابان نبش میدان امام که به دریا منتهی میشد در هوا پراکنده بود .

دسته ی ساک بزرگ و چرمی ام را بین انگشتانم محکم تر فشار دادم و با چند قدم خودم را به پیاده روی پر خاطره ی شهرم رساندم . عبور از مقابل ساندویچ فروشی قدیمی که غالبا روزهای مدرسه از آنجا ساندویچ می خریدیم و کنار غرغر های الا و  آرامش مستانه منتظر میماندیم تا پسر جوان و کمی تپل پشت پیشخوان که همیشه بیشتر از نان  و مخلفات توی دستش حواسش به ما و حرفهایمان بود، ساندویچ را  آماده کند. لبخند محزونی را روانه ی لبهای هنوز چفت شده ام کرده بود.

اطلاعات رمان رمان عطر خیال

نام رمان : رمان عطر خیال
نویسنده رمان : لیلا نوروزی
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 933
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا