رمان عاشقانه

دانلود رمان اغتشاشگر pdf از رویا رستمی با لینک مستقیم

دانلود رمان اغتشاشگر pdf از رویا رستمی

دانلود رمان اغتشاشگر از رویا رستمی با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

بارش بعد از مرگ مادرش، متوجه میشه که پدرش بهش چشم داره و با دستکاری شناسنامه می خواد عقدش کنه. فرار می کنه و میاد تو خونه ی هامین، مردی که متهم به قتل مادرشه.. هامین برای موندنش شرط می ذاره یا صیغه اش بشه یا خدمتکار خونه بشه….

خلاصه رمان اغتشاشگر

وحشت زده بود.به سرعت درون خیابان شروع به دویدن کرد. سایه آدم هایی که دنبالش می کردند بر وحشتش افزود.نفس نفس می زد. فقط به سرعت خودش را جلوی اولین ماشین که داشت رد می شد انداخت. ماشین ترمز خشکی کشید.جوری که بوی لنت و ترمزش درون هوا پخش شد. معطل نکرد.
فقط در صندلی عقب را باز کرد و سوار شد.برو آقا، توروخدا برو. فقط در صندلی عقب را باز کرد و سوار شد.

برو آقا، توروخدا برو. ماشین که حرکت نکرد نگاهش برگشت خورد. از دیدن کسی که کمی عصبی کنار گوشش نفس می کشید جا خورد. نگاهش تمام رخ به قیافه ی عصبی مرد افتاد.راننده از آینه نگاه می کرد.
چیکار کنم آقا؟ بیا ا ین دخترو پیاده کن.فورا دستگیره را چسبید. توروخدا کمکم کنید، دنبالم… مرد کنار گوشش غرید:منو سنن، بزن به چاک تا پیاده ات نکردم.همان دم ماشینی کنار گوشش روی ترمز زد.

چند تا قلچماق از ماشین پیاده شدند.یکی جلوی کاپوت ای ستاد. دستش را رو ی ماشین گذاشت و با چشمانی وق زده انگاری ک گاومی وحشی حمله کرده باشد ایستاد و نگاه کرد.بقیه هم گالویز در شدند. اینجا چه خبر بود؟ نگاهی به دختر ترسیده ی کنار انداخت . نگاهش را با غرور و سماجت برگرداند. راه بیفت.

آقا… نمیره کنار، پاشو بکشن.راننده ی بیچاره مجبور به اطاعت بود. گاز داد.قلچماق. مقابل ماشین جا خورد. فکر نمی کرد واقعا با اینکه ماشین را دوره کردند، ماشین بخواهد راه بی فتد. راننده با سماجت گاز داد.مرد که کنار رفت راه افتاد. مرد از ترس جانش فورا کنار رفت. ماشین به سرعت از آنجا دور شد. مردها هم بیکار نبودند.به دنبال ماشین رفتند.

اطلاعات رمان اغتشاشگر

نام رمان : اغتشاشگر
نویسنده رمان : رویا رستمی
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 624
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا