رمان انتقامیرمان پلیسیرمان عاشقانهرمان معمایی

دانلود رمان نگهبان آتش pdf از مریم آهون با لینک مستقیم

دانلود رمان نگهبان آتش pdf از مریم آهون

دانلود رمان نگهبان آتش از مریم آهون با فرمت های pdf، اندروید،آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

مردی که تو سال اول جوانی شاهد اتفاقی میشه که باعث میشه همه ی احساساتش کشته بشه و جز خشم و کینه و انتقام چیزی تو وجودش باقی نمونه.. حاال بعد از سال ها برگشته تا انتقام بگیره.. اما از کی؟!

خلاصه رمان نگهبان آتش

دو ساعتی بود که هوا به تاریکی روزگارم شده بود و من همچنان بی حرکت به روبرو نگاه می کردم.. به ساعتم نیم نگاهی انداختم.. از اونجا که زمان برای من مهم ترین چیز ممکن تو این دنیا بود، احتساب تمام روزها و لحظات و ثانیه های از دست رفته م رو داشتم.. ساعت لکسوس با بند چرم اصل که با صفحه ی گرد و سه دایره ی کوچکتر که دوازده هرشب رو با عقربه هایی طالیی به من نشون می داد روی مچ دستم خودنمایی می کرد..

درهمون حالت بدون اینکه سرم رو باال بیارم چشم های سیاهمو باال کشیدم و به منظره ی سیاه روبروم که عجیب سفید میومد نگاه کردم و گفتم: پوزخند زدم.. دست چپم رو وادار کردم به حرکت.. به خاطر دوساعت بی￾دو میلیون و صد و نود هزار روز و دو ساعت و هجده دقیقه و سی و سه ثانیه.. تحرکی حس میکردم وزنه بهش وصل کردن.. مشتم رو باز کردم و دستم رو روی تنه ی سرد و لطیف درخت گذاشتم.. نگاه منتظرم، روبرو رو هدف گرفته بود..

من خسته نبودم.. این هوای سرد اولین شب آذر ماه برای من سال هاست که شب یلدا شده بود.. طوالنی و پر از درد.. اما من نمی لرزیدم.. دوباره گوشه ی لبم باال پرید.. من منتظر بودم و از این کار خسته نمیشدم اون هم امشب.. فکم رو به هم فشردم و زمزمه کردم: -هرگز..

 

اطلاعات رمان رمان نگهبان آتش

نام رمان : رمان نگهبان آتش
نویسنده رمان : مریم آهون
ژانر رمان : عاشقانه، انتقامی، پلیسی، معمایی
ملیت رمان : ایرانی
تعداد صفحه رمان : 859
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا