رمان اجتماعیرمان طنزرمان عاشقانهرمان همخونه ایرمان هیجانیرمان واقعی

دانلود رمان نیمه ی جانم pdf از فاطمه سودی با لینک مستقیم

دانلود رمان نیمه ی جانم pdf از فاطمه سودی

دانلود رمان نیمه ی جانم از فاطمه سودی با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

خانه ای پر رمزو راز و سرشار از سوال که حورای زیبای ما برای کار کردن وارد آن میشود. صاحبخانه جناب مقتدر 70 ساله و مهربان و خیلی آپدیت شده و به روز، از روبرو خیلی پیر و از پشت سر بسیار جوان است.وقتی مشکلات حورا اوج میگیرد فهام زند، جوان مغرور و قدرتمندِ زیبارو که خیلی شبیه مقتدر است پا به میدان میگذارد و عاشق دختر رمان میشود.جنگی نابرابر بین مقتدر و فهام برای بدست آوردن حورا براه میفتد.

خلاصه رمان نیمه ی جانم

ساعت ۱۱ شب بود. نگاهم به آینه دوخته شده بود و در چشمان  سرخ و خونینم خیره شده بودم. از حال زار و صورت آشفته و بی  رنگم دوباره چشمام پر از اشڪ شد و روی گونه هام چڪیدند. فڪر ڪردم: بعضی شبها زیادی شب هستند. اونقدر ڪهدلشوره و دلهره و دلتنگیِ همه ی دنیا میریزه توی دل آدم و نه
میشه بخوابی نه میشه بیدار بمونی. فقط میشه زل بزنی به شب  و چشمان خون چڪان و دل غمگین و پراز غمت و منتظر بشی تا بگذره…

ولی میدونستم شبهای سیاهم رو دیگه پایانی نیست … هیچ پایانی  از این به بعد من بودم و شب و تاریڪی و غم همین. زندگیم رو یڪجا باخته بودم، بد هم باخته بودم، بدجوری هم باخته بودم .هقی بلند ڪردم و دلم بیشتر بحالم سوخت. زمزمه ڪردم:
بود… دیگر هرگز نخواهد بود… یعنی میتونستم همچین روزهایی رو باور ڪنم؟ قلبم داشت از جاش بیرون می آمد. عجب سرنوشتی پیدا ڪرده بودم!
مشڪل بزرگم اینجا بود حتی نمی تونستم دهنمو باز ڪنم و چیزی به مامان و داداشم بگم…

چون مامانم درجا و بالفور سڪته میڪرد و داداشم …… وای خدای من چی می خواستم بهش بگم ڪه خودم زیر سوال نرم؟ اصال چی داشتم بگم؟ حتی توی دادگاه هم حرفامو باید قورت میدادم و فقط با
اصرار تقاضای طالق میڪردم تا آبرومون حفظ بشه همین! دستام روی صورتم نشست و دوباره هق هقی نفسگیر ڪردم. لحظه ای با تمام وجودم و از ته دلم آرزو ڪردم ڪاش خبر میدادند شوهرم دزدی ڪرده و برای پول بیشتر از دیوار مردم و شایدم بانڪ بالا رفته.

 

اطلاعات رمان نیمه ی جانم

نام رمان : نیمه ی جانم
نویسنده رمان : فاطمه سودی
ژانر رمان : عاشقانه، اجتماعی، واقعی، معمایی، همخونه ای
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 565
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا