رمان اجتماعیرمان عاشقانه

دانلود رمان طعم تلخ اسپرسو pdf از ساناز با لینک مستقیم

دانلود رمان طعم تلخ اسپرسو pdf از ساناز

دانلود رمان طعم تلخ اسپرسو از ساناز با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

داستان عشقی که شعله هاش یهو خاموش شد پسری که دختر داستان رو بی حرف و سخن تنها گذاشت و رفت و شکستن دلش رو ندید داستان دختری که شکست و سعی کرد محکم بلند بشه و رو پاهاش وایسه حالا چند سال گذشته و سرنوشت اونهارو تو شرکتی رو به روی هم قرار میده به عنوان رئیس و کارمند! اما این بار،اون که دلش سنگه تیدا خانومه و اون که تو حسرت میسوزه آقا سامیار… عشقی که تو نفرت غرق شده،میتونه باز شعله ور بشه؟

خلاصه رمان طعم تلخ اسپرسو

کلافه و عصبی کیفش را روی شانه اش جابجا کرد. هفتمین شرکتی بود که دست رد به سینه اش میزد و تلاش های شبانه روزی اش را فقط یک نقاشی بچه گانه و مسخره می خواندند. دلش قهوه و طعم تلخ دوست داشتنی اش را می خواست مدت ها بود دلبسته تلخی این نوشیدنی شده بود؛نوشیدنی که شاید سال به سال هم حتی نامش را نمی شنید!آدم ها عوض می شوند،بعضی با علاقه و بعضی دیگر به اجبار! از این اجبار ها در زندگی اش خسته شده بود.از اینکه دست روی دست بگذارد و منتظر غافلگیری های جدید سرنوشت باشد خسته بود..

باید جایی این اجبارها را تمام میکرد. کافه کوچک و دنجی سر راهش دید،بدون معطلی اولین میزی که کنار پنجره بود را انتخاب کرد.قهوه سفارش داد و خیره خیابان و درختان سرمازده شد..هیچ وقت پاییز و هوای غم انگیزش را دوست نداشت عاشق بهار بود و تازگیهایش..اما دیدن و زندگی در فصل پاییز هم از اجبارهای کلافه کننده اش بود. عطر قهوه که در بینی اش پیچید چشم از منظره بی روح بیرون گرفت. با سرگرمی بخارها را میان انگشتانش بازی میداد .

فضای کافه انقدر تاریک بود که به راحتی بخارهارو ببیند و پخششان کند! صدای زنگ گوشی اش خلوتش را بهم زد دیدن نام مونا بیشتر! تماس را وصل کرد و با اکراه جواب داد الو؟ پوزخند زدو بی حوصله جواب داد سلام عزیزم کجایی؟ کار دارم فنجان قهوه را میان مشتش فشرد هوس خرمالوکردم بابات کار داشت، میخری واسم؟

این مطلب جخت معرفی است و لینک دانلودی قرار نگرفته و نخواهد گرفت

اطلاعات رمان رمان طعم تلخ اسپرسو

نام رمان : رمان طعم تلخ اسپرسو
نویسنده رمان : ساناز
ژانر رمان : عاشقانه، اجتماعی
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 1057
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا