رمان عاشقانه

دانلود رمان آدم دکوری pdf از سپیده تقی زاده با لینک مستقیم

دانلود رمان آدم دکوری pdf از سپیده تقی زاده

دانلود رمان آدم دکوری از سپیده تقی زاده با فرمت pdf،اندروید،آیفون،نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

آدم دکوری روایتی از داستان زندگی چند آدم از آدمهای دکوری این دنیاست که هر کدوم با کوله باری از خاطرات گذشته که حال و آینده شونو تحت تاثیر قرار داده، با خودشون و شرایط می‌جنگن و یاد می‌گیرن که چجوری زندگی کنن و خوشحال باشن.قصه‌های گره‌ی خورده‌ی آدمایی که دنبال عشقی می‌گردن که به زندگی برشون گردونه… یه روایت متفاوت از عشق ضربدری خواهر و برادری که درگیر عشقِ این خواهر و برادر دوقلو، که زندگی دکوری دارن، شدن و تمام ناملایمات و سختی‌هایی که باید توی این راه متحمل بشن! یه روایت متفاوت و عامه پسند که بدون شک به دل همه نوع مخاطبی میچسبه….

خلاصه رمان ادم دکوری

حرکت نوازش گونه ی انگشتانی نه چندان تراشیده به روی گونه هایش همچون کشیدهای هولناک ازجا میپراندش! با وحشت درجایش سیخ مینشیند و حیرت زده در چشمانی قهوه ای رنگ، وسط قابی شیشه ای خیره میماند. پیرزن یکه ازحرکت ناگهانی او حسابی یکه خورده بود، عینک پت و پهنش راکمی جاب جا میکند و صورتش را نزدیکتر می آورد… در چشمان خواب آلودش زل میزند و میگوید: ای وای عزیزم؛ ترسوندمت؟!

با نگاهی که همچنان هراسان، مابین چین و چروک های جای جای صورت پیرزن می لغزید، آب دهانش را فرومیده دودسته ای لرزانش را در هم گره میزند.درست مانند هربار که ازخواب میپرد…! میشنوی دخترم؟!حالت خوبه؟باز هم سر درد بعد از رویایی زجرآور! باز هم لرزش خفیف تمام بدنش! چشم از دست هایش میگیرد و دوباره به پیرزن که دیگر فاصله ی چندانی با صورتش ندارد،نگاه میکند.

موهای مجعد و جوگندمی اش که حدودا نیمی از صورتش را قاب گرفته بود، به نظر پنجاه وخرده ای سال سن داشته باشد، چقدر عینک گرد با فرم مشکی به چهره ی آشفته اش می آمد! هنوز هم با وجود خط خطی های گوشه ی لبو چشمانش، زیبا به نظر می رسید. از روی صندلی خود بلند شده بود و رو به روی ش ایستاده بود. به اطراف تکان میدهد و به چشم نه سرش را بی حوصله به نشانه ی های خستهاش دست می کشد.عادت به کش و قوس دادن بدنش ندارد.

اطلاعات رمان رمان آدم دکوری

نام رمان : رمان آدم دکوری
نویسنده رمان : سپیده تقی زاده
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 1188
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا