رمان طنزرمان عاشقانه

دانلود رمان برایم از عشق بگو pdf از baran amad با لینک مستقیم

دانلود رمان برایم از عشق بگو pdf از baran amad

دانلود رمان برایم از عشق بگو از baran amad با فرمت pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

نقش ماکان تو این داستان پر رنگ تر باشه و یه جورایی ارشیا و ترنج کم کم می رن تو حاشیه و ماکان و چند شخصیت جدید وارد ماجرا می شن که کلی میشه گفت یجور عشق ماکان رو نشون میده!

خلاصه رمان برایم از عشق بگو

در که باز شد صدای دست و سوت سالن را پر کرد. ارشیا و ترنج به جمعیتی که توی سالن و پذیرایی جمع شده بودند با تعجب نگاه کردند. ماکان کنار در دست به سینه ایستاده بود و با لبخند پهنی هر دو را برانداز می کرد. وقتی نگاه متعجب آن دو را دید با بدجن*سی گفت: چیه بابا. باز خوبه گفتم اینجا چه خبره.

ارشیا به جمع لبخندی زد و به ماکان گفت: حسابت و می رسم این همه آدم و چه جوری جمع کردی تو این یک ساعت؟ ماکان با خنده گفت: باید به روح گراهام بل یه فاتحه ای نثار کنم. خوب اختراعی کرده. ترنج خجالت زده به جمع سالم کرد. وضع ارشیا از او هم بدتر بود. با همه احوال پرسی کرد و گوشه ای نشست. مهرناز خانم با هیجان به طرف ترنج رفت و در حالی که گونه اش را می بوسید گفت: قربون عروس گلم برم که این همه خجالتیه.

ترنج بیشتر سرش را پائین انداخت. مهرناز خانم دست ارشیا را که با چند مبل فاصله نسبت به ترنج نشسته بود گرفت و نشاند کنار ترنج و گفت: چرا غریبی می کنین با هم. بعد کمی عقب تر ایستاد و رو به سوری خانم گفت: وای سوری جون ببین چقدر به هم میان. سوری خانم هم قطره اشک مزاحمی که توی چشمش جمع شده بود را گرفت و با حرکت سر تائید کرد.

اطلاعات رمان رمان برایم از عشق بگو

نام رمان : رمان برایم از عشق بگو
نویسنده رمان : baran amad
ژانر رمان : عاشقانه_طنز
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 806
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا