رمان انتقامیرمان عاشقانه

دانلود رمان بترس از من pdf از راز_س با لینک مستقیم

دانلود رمان بترس از من pdf از راز_س

دانلود رمان بترس از من از راز_س با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

خانواده ی اسکندری، یه زندگی آروم دارن. تا اینکه… آدم جدیدی به همسایگیشون اسباب کشی می کنه و این آدم همزمان با خودش عشق و نفرت می یاره.
رازهایی بر ملا میکنه که زندگیشون دستخوشِ….

خلاصه رمان بترس از من 

از خواب پر یدم. از کابوس… به نظر می رسید از مرگ برگشته باشم. نگاهی به جای خالی کنار دستم انداختم. سکوت و آرامش اتاق را صدای حرکت پاندول ساعت می شکست. نشستم لب تخت. بند چراغ را کشیدم و اجازه دادم نور زرد لامپ کوچک، وارد اتاق شود. خانه نیامدنش اول ین بار نبود. پی عقربه های ساعت چشم هایم را باریک کردم. به لطف تلاشم برای مطالعه چشم هایم ضعیف تر از قبل شده بودند. باید در فرصتی به دادشان می رسیدم.

سعی کردم به خودم دلداری دهم. به ترس هایی که به تنهایی این ساعت از شب ختم می شد. به خودم وعده ی‌کار دار، سرش شلوغ است. داده و بلند شدم. رو فرشی های سبک را پا زده و در نیمه باز را بازتر کردم. کار هر شبم بود . نیمه بازش می گذاشتم…به امید آمدنش… که وقتی چفت در را می بست به صدایش چشم باز کنم. پذیرایی پنجاه متری را پشت سر گذاشته و از سه پله ای که به اتاق بزرگ آپارتمان ختم می شد، بالا رفتم.در قفل شده ی سفید رنگ را آهسته باز کردم.

خواب بود… در میان لحاف سیاه و سفید رو تختی اش و بین بالشت ها ی رنگی اش خواب بود. با دیدن لباس های پخش شده اش روی زمین وارد شدم. لباس ها را در زیر نور ی که از بیرون به داخل می تاپید، جمع کرده و روی صندلی سفید مقابل میز تحر یرش گذاشتم. کوسن را اندکی مرتب کردم. قبل از خروج مکثی کرده و موهای ریخته ی روی صورتش را هم کنار زدم. به تصویر دوست داشتنی اش با عینک و کلای بالای تخت لبخندی زده و بیرون آمدم. شاید چای بابونه ای می توانست اندکی آرامم کند.

اطلاعات رمان بترس از من

نام رمان : بترس از من
نویسنده رمان : راز_س
ژانر رمان : عاشقانه، انتقامی
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا