رمان اجتماعیرمان عاشقانه

دانلود رمان گوردخمه pdf از مریم موسیوند با لینک مستقیم

دانلود رمان گوردخمه pdf از مریم موسیوند

دانلود رمان گوردخمه از مریم موسیوند با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

سعید راننده گاراژی از آخرین سفرش به خونه برنمی گرده و این مسئله آغاز یکسری اتفاقات زنجیره وار میشه که آدم‌های داستان تصمیماتی رو می گیرن که عاشق بشن یا نه، عاشق بمونن یا نه، به دلشون گوش بدن یا عقلشون، سرنوشت پیروز میشه یا اونها زندگی رو میسازن و در نهایت گره ها و معماهای داستان یکی یکی باز میشن.

خلاصه رمان گوردخمه

زمین مرده و برف روی خانه ها کله کرده بود و مردم توی خانه هاشان به خوابی عمیق فرو رفته بودند. سرد بود. سرد.  سرمای سختی تو کوچه ها می خزید. قوز کرد و سرش را توی یقه اورکتش فرو برد. دستهاش را توی جیب کرد و به قدمهاش سرعت بخشید. برف می بارید. آسمان یکدست سرخ. خونی. باد می وزید. هوا سرد و سیاه، کوچه ها تاریک.
سکوت را واق واق سگی از خانه ای نه چندان دور می شکست. صدای له شدن برف را زیر پوتین هاش می شنید.  بسته را زیر بغلش محکمتر گرفت.

فقط چند کوچه مانده بود. چند خانه. روی کاله و شانه هاش برف نشسته بود و پوست صورتش از سرما می سوخت. انگشتان پاهاش لمس بودند. کوچه های خلوت و بی رهگذر را یکی پس از دیگری پیمود. سیاهی سنگین شب را سفیدی بی روح برف می شکست. دلتنگ بود. دلتنگ. یاد آخرین بوسه اش افتاد. تو اتاق تهی مهین را موقع قالی بافتن تنها گیر انداخته بود.

اطلاعات رمان گوردخمه

نام رمان : گوردخمه
نویسنده رمان : مریم موسیوند
ژانر رمان : عاشقانه، اجتماعی
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 750
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا