رمان بوکرمان تخیلیرمان عاشقانهرمان فانتزی

دانلود رمان فرود میستی pdf از جان استرلینگ با لینک مستقیم

دانلود رمان فرود میستی pdf از جان استرلینگ

دانلود رمان فرود میستی از جان استرلینگ با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

میستی دختریه که همیشه بخاطر راستگویی غیر ارادیش به دردسر افتاده. موهبت حقیقت داره که هیچ وقت نمیتونه دروغ بگه… و اگه کنترل‌شو از دست بده به بقیه هم سرایت میکنه… تو یه سفر با یوریل یکی از ۷ پسر جذاب بندیکت‌ها برای پیدا کردن روح‌رباش به آفریقای جنوبی، با یه پسر به نام الکس از همه جهت برعکس خودش مواجهه میشه. دارای موهبت افسونگری، باشکوه و بی‌نهایت جذاب.
پـس تصمیم میگیره ازش دور بمونه ولی… از اون طرف سروکله قاتلی پیدا شده که مقتول‌هاش آدم‌های متفاوتی مثل اینا هستن… ولی… نفر بعدی که به کام مرگ میره کیه؟؟

خلاصه رمان فرود میستی

سامر از من پرسید: »اگه با مقیاس مصیبت میستی در نظر  بگیریم، از یک تا ده چند میگیره؟ با بیچارگی به بهترین دوستانم نگاه کردم که دوتایی پشت صفحه یارتباط ویدئویی لپتاپ جمع شده بودند. سامر با دلسوزی برخورد کرده بود و انجلظاهرا تفریح میکرد. اعتراف کردم: یازده.نه بابا؟سامر یک رشته موی تیرهاش را چرخاند و همانطور کهسابقه ی مرا مرور میکرد با حواسپرتی دستی روی گونهاش کشید.

میستی، نمیتونه به بدی اون دفعه باشه که به جنی واتسونگفتی  یه گاو دروغگوئه و جاذبه شخصیتیش در حد تاپالهست.انجل محکم گفت: »میستی حق داشت اینو بگه. سامر، جنی تو رو از تامجدا کرد، پس تو یکی باید موافق حرفش باشی. با وجودیکه
ظاهر انجل شبیه بچه های داستان های پریان به نظر میرسید، صدایش به طرز غافلگیرکنندهای دورگه بود. این موضوع وقتی سه سال پیش برای اولین بار همدیگر را در اولین اردوی تابستانی سیونتی دیده بودیم ‌مرا شوکه کرده بود ولی خوشبختانه مرا به خاطر اینکه آن را جلویهمه اعلام کرده بودم بخشید و تبدیل به دوستی وفادار شد.

سامر به نقشه اش برای جدی نگرفتن آخرین بدبیاری من وفادار ماند. از آنجایی که طبیعت شیرینی داشت، میخواست همه حس بهتری داشته باشند که باعث میشد از کاری که جنی با او کرده بود بیشتر عصبانی بشوم. باشه، قبول دارم جنی واتسون یه آدم به
دردنخور دزد دوست پسره ولی بیشتر ماها همچین چیزی رو در روز سخنرانی جلوی جمعیت نمیگیم، به خصوص وقتی پدرش که عضو مهم

اطلاعات رمان فرود میستی

نام رمان : فرود میستی
نویسنده رمان : جان استرلینگ
ژانر رمان : عاشقانه، فانتزی، تخیلی
ملیت رمان : خارجی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 620
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا