رمان بزرگسالرمان عاشقانه

دانلود رمان من خواهرت نیستم pdf از elham_r با لینک مستقیم

دانلود رمان من خواهرت نیستم pdf از elham_r

دانلود رمان من خواهرت نیستم از elham_r با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

دختری پاک با آرزوهای بزرگ در دام آدم هایی ناپاک و گرگ صفت می افتد که با بی رحمی تمام آرزوهایش را می‌درند و او را به قعر چاهی پر از گناه و نابودی می کشانند.‌.. روشا دختری که برای فرار از دست استادش به کشوری اروپایی سفر می کنه و با پسری مهربون آشنا میشه اما واقعیت چیز دیگریست.

خلاصه رمن من خواهرت نیستم

صدای قهقه های وحشتناکی تو گوشم پیچید که با وحشت خودم رو تکون دادم. جیغ گوش خراشی کشیدم و دست و پاهام رو تکون دادم اما به جز سوزش و پیچیدن درد، ذره ای تکون نخوردم. با حرکت دست های زمختی روی دستم جیغ بلند ی زدم و… و با وحشت از خواب پریدم، عرق سرد از تیغه ی کمرم گذشت و لرزی بر تنم نشست. دست هام به وضوح می لرزید و نفس هام به شماره افتاده بود.

تمام صحنه های خوایم مثل فیلم از جلوی چشمم رد می شد، با ترس دستی به بدنم کشیدم انگار خواب نبود! هنوز جای دست هاشونو روی بدنم حس می کردم و تنم مور مور شده بود. با صدای بلند زنگ ساعت از جام پریدم. با عصبانیت ساعت رو از روی پاتختی صورتم برداشتم و پرت کردم که محکم خورد به دیوار رو به روم و هزار تکه شد. با کرختی از تخت پایین اومدم و به طرف سرویس توی اتاقم رفتم تا آبی به دست و صورتم بزنم، نمی دونم از کی شروع شد و نمی دونم کی قراره این کابوس ها تموم بشه

اطلاعات رمان من خواهرت نیستم

نام رمان : من خواهرت نیستم
نویسنده رمان : Elham_r
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 880
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا