رمان اجتماعیرمان عاشقانه

دانلود رمان ازدواج توتیا pdf از نیلوفر قائمی فر با لینک مستقیم

دانلود رمان ازدواج توتیا pdf از نیلوفر قائمی فر

دانلود رمان ازدواج توتیا  از نیلوفر قائمی فر با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

کتاب ازدواج توتیا نوشته‌ی نیلوفر قائمی فر، داستان دختری به نام توتیاست. او دختر کوچک خانواده و در عین حال دختر باهوش خانواده است که تمام تصمیمات او درست و صحیح است، اما در یکی از امتحانات زندگی تصمیمی غلط و بر اساس غرور کاذب می‎‌گیرد که زندگی او را زیر و رو می‌کند.

خلاصه رمان ازدواج توتیا

گاهی تو زندگی نمی دونی انتخابت درسته یا نه… نمی دونی عکس العملت عاقلانه است یا نه… جای عقلت غرورت تصمیم می گیره، نفرتت راهت رو نشون میده و انتقام مثل یک ویروس تموم جونتو می گیره اما زهی خیال باطل که اینحس کینه جویی اول از همه به خودت ضربه وارد می کنه…! وقتی دل آدم سیاه بشه چشم هاش رو به خیلی چیزها بسته می شه، مثل معرفت، مثل عشق، مثل عقل…!

گاهی می دونی داری راه رو اشتباه میری، زجر می کشی ولی میگی غرورم رو شکوندن، فکر می کنی با لج بازی داری تلافی می کنی ولی خبر نداری که لج بازی تو زندگی چاقوی دو لبه است، از هر طرفش که بگیری دست خودتم میبره! من توتیا دختر کوچیک جعفر آقا درست عین عقل کل خانواده همیشه حرف هام و تصمیماتم درست بود. اما یک امتحان کوچک یک تصمیم بزرگ یک غرور کاذب… زندگی منو زیرو رو کرد اونقدر که یک توتیا شد و یک آینه عبرت…

 

اطلاعات رمان ازدواج توتیا

نام رمان : ازدواج توتیا
نویسنده رمان : نیلوفر قائمی فر
ژانر رمان : عاشقانه،اجتماعی
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 507
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا