رمان بوکرمان طنزرمان عاشقانهرمان کل کلی

دانلود رمان صاعقه در باروت عشق pdf از عاطفه مرادی با لینک مستقیم

دانلود رمان صاعقه در باروت عشق pdf از عاطفه مرادی

دانلود رمان صاعقه در باروت عشق از عاطفه مرادی با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

بهادر پسری زخم خورده و پولدار که به خاطر خیانت پدرش به مادرش از عشق و دخترا متنفره تا یه روز یه دختر زبون دراز و نیم وجبی سرراز زندگیش در میاره که با خرابکاریا و سرتقیاش بهادر و عاصی میکنه اما خب بهادر یه روز به خودش میاد و میبینه

خلاصه رمان صاعقه در باروت عشق

همین که پلک روی هم می گذارم صدای پر عشوه اش ازپشت سر به گوش می رسد. بهادرم… بهادر!…لعنتی به قدری تن صدایش لطیف و گرم است که خواه ناخواه هورمون های مردانه ام بر خوابِ شیرین غلبه می کنند. هنوز هم سعی در بیخیال نشان دادن خود دارم که دستهایش از پشت سر روی شانه ام می نشیند. نیم لرزه ای بندبند وجودم را تکان می دهد. بهادر باهام قهری؟ منکه عذر خواهی کردم!

دلم می خواهد سر به تنت نباشد، دستان بهداد بی پدر داشتروی تمام بدنت می چرخید و تو انکار می کنی؟ بهادر ببخشید اما من فقط می خواستم حرصت بدم.به قبر پدرت خندیدی! همخواب آن پسره ی یه القبا، بهداد،شده ای و حالا داری با کمال پر رویی از حرص و شوخیکردن حرف می زنی؟ روی چه حسابی؟ نکند از روی عشقآتشین بینمان؟ هه… منفعت هردویمان نباشد لحظه ای کنارهمدیگر نیستیم.

دست هایش را ماهرانه روی کمر عریانم میچرخاند و هرم نفس هایش را روی گردنم پخش می کند. خدا
لعنتت کند، نکن!چشماتو وا کن من و ببین، بهادرم ببین میخوام واستجبران کنم.سرش در گودی گردنم است و یکی از دستانش را روی تهریشم می کشد و حال مرا خراب می کند. دیگر لحظه ای همنمی توانم این همه لوندی اش را نادیده بگیرم. با یک حرکت به سمتش می چرخم. دستم را زیر کمرش می اندازم و بههمان سمتی که بوده ام می چرخانمش. با هیجان جیغ میزند.

اطلاعات رمان صاعقه در باروت عشق

نام رمان : صاعقه در باروت عشق
نویسنده رمان : عاطفه مرادی
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 2279
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا